Obniżenie podatku od środków transportowych

PRZEDSIĘBIORCO, NIE PRZEPŁACAJ!

Jeżeli Twoja firma jest spółką w prosty i szybki sposób obniżymy Twój podatek do minimum

Od lat pomagamy firmom takim jak Twoja płacić mniej – legalnie i bez zbędnych formalności. 

Jeżeli posiadasz własny tabor i płacisz podatek od środków transportowych – warto sprawdzić, czy nie przepłacasz. Przedsiębiorcy często nie wiedzą, że można go znacząco obniżyć, bez konieczności przerejestrowania pojazdów i innych kłopotliwych zmian. 

Dla spółek – przy wsparciu ekspertów cały proces przebiegnie prosto i szybko. W przypadku jednoosobowej działalności gospodarczej jest to bardziej skomplikowane, ale również możliwe.

Jak wygląda proces obniżenia podatku?

Zaczynamy od bezpłatnej konsultacji w celu wyliczenia Twoich oszczędności. Przedstawimy Ci rozwiązanie oraz wszelkie koszty. Na tym etapie dowiesz się ile dokładnie zyskasz. Sam zdecydujesz czy kwota jest da Ciebie atrakcyjna i czy chcesz rozpocząć z nami współpracę, czy nie.

Jeżeli zechcesz płacić podatek po najniższych stawkach - wystarczą 4 proste kroki, które dla Twojej wygody i oszczędności czasu, załatwimy zdalnie.

Wynajęcie biura
i bazy transportowej

Dzięki umowie najmu biura i bazy transportowej w taniej gminie, Twoja firma uzyska adres, na którym powołamy jej oddział, dopilnowując aby zostały spełnione wszelkie wymogi pod przyszły oddział firmy transportowej.

Powołanie oddziału
i zgłoszenie do KRS

Prześlemy na maila gotowe wzory dokumentów, udzielające oddziałowi jedynie niezbędne i nie dodające obowiązków uprawnienia wraz z instrukcją, jak krok po kroku zgłosić otwarcie oddziału do KRS (przez Internet w 15 minut).

Kompletowanie dokumentów

Dopilnujemy, aby zostały spełnione wszelkie niezbędne warunki formalno-prawne, gwarantujące poprawność rozwiązania, takie jak: przypisanie pojazdów, posiadacz, władztwo nad rzeczą i brak samobilansowania się.

Złożenie deklaracji i dokumentów do gmin

Pozostaje już tylko złożenie deklaracji, co również możemy za Ciebie zrobić. Przygotujemy stosowne pisma do gmin wyjaśniające zaistniałą zmianę wraz z podstawą prawną.

Najczęściej zadawane pytania

Zdajemy sobie sprawę, że proces obniżenia podatku może początkowo budzić wątpliwości. Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Jeżeli nie znajdziesz tu potrzebnych informacji, skontaktuj się z nami - chętnie pomożemy.

Czy trzeba przerejestrować pojazdy?

Nie trzeba. Numer rejestracyjny nie jest wyznacznikiem miejsca płacenia podatku i w zasadzie nie ma z nim nic wspólnego. Przedsiębiorstwa posiadające oddziały mogą rejestrować pojazdy zarówno zgodnie z siedzibą główną, jak i oddziałem – jest to dobrowolny wybór właściciela. Obie rejestracje są poprawne. Ale to nie one decydują o tym gdzie podatek płacimy, o tym mówi ustawa.

CZY ROZWIĄZANIE JEST ZGODNE Z PRAWEM?

Tak. Działamy zgodnie z ustawą o podatkach i opłatach lokalnych oraz kodeksem ruchu drogowego i kodeksem spółek handlowych. Posiadamy również pozytywną opinię NSA i RIO.

CZY ODDZIAŁ BĘDZIE MIAŁ ODRĘBNY NIP I KSIĘGOWOŚĆ?

Nie. Taka konieczność byłaby jedynie w przypadku, gdyby oddział zatrudniał pracowników.

Nie ma konieczności posiadania osobnego numeru NIP i prowadzenia odrębnej księgowości dla oddziału. W naszym przypadku prowadzona będzie przez spółkę matkę, co jest jak najbardziej dozwolone.

ILE CZASU ZAJMIE CAŁY PROCES?

Jeżeli komunikacja przebiega sprawnie, jesteśmy w stanie zamknąć temat w 48 h. Większością formalności zajmujemy się my, a od Ciebie potrzebujemy nie więcej niż 30 minut zaangażowania.

CZY ZAKŁADAMY WIRTUALNE BIURO?

Nie. Wystrzegamy się takich rozwiązań. Oddział firmy transportowej musi spełniać pewne wymogi, dlatego w każdej z naszych gmin posiadamy rzeczywiste biura i bazy transportowe, gdzie można zaparkować i napić się kawy.

Przestań przepłacać i zacznij oszczędzać!

Skontaktuj się z nami i powierz obniżenie podatku ekspertom.